24 Nisan 2009 Cuma

23 NİSAN KUTLU OLSUN

Benim adım Ege.10 yaşındayım. 4.sınıfa gidiyorum ve Sinop İstiklal İlköğretim Okulunda okuyorum.

Bu senede 23 Nisan kutlamalarımız havanın çok yağmurlu ve soğuk olması yüzünden ertelendi.Bu işe üzüldüm. 5. sınıflar halkaları ile gösteri yapacaklar ve oyundan sonra Türkiye haritası oluşturacaklar.Bu Türkiye haritasının içinde foklor ekipleri bölgelere göre oyun oynayacaklar.Bende foklor ekibindeyim.Bu sene Karadeniz yöresinin oyununu oynayacağız. Ayrıca bisiklete binmeyi,yüzmeyi ve top oynamayı seviyorum.

Bu bayramda Cankız ablamlar Sinop'a geldiler ve böylece bende bu bloğa yazma fırsatı bularak tayfaya üye olmuş oldum.:D
Hepinizin 23 Nisan'ı kutlu olsun.


Mustafa Ege KABAL


1 yorum:

Seval dedi ki...

Selam Mustafa :) Eline sağlık güzel bir yazı. Başarılarının devamını dilerim.